vrijdag 15 oktober 2010

Vervroegd pensioen

1 december gaat mijn vader, na 40 dienstjaren, met vervroegd pensioen. Gisteren had hij zijn afscheidsreceptie (heeft nog aardig wat vrije dagen :-) op kantoor. Dit kaartdoosje, met zoute dropjes heb ik voor hem gemaakt.


In het kaartdoosje zit onderstaand label:

Gebruikte materialen: Cardstock: Kraft, Design Papier: Doe@ding Cardkit, Stempel: Eline's huis, Tickets: Digitale stempel Scrapdictive, EKSucces Randpons, Tekststempel: Eigen creatie, Brad: Basic Grey
Het patroon van het doosje heb ik van Madeliefjuh.

1 opmerking:

  1. wauw Jolanda wat geweldig leuk, heb die doosjes al vaker voorbij zien komen, maar deze is echt superleuk, vrolijk en toch ook heel stoer en mannelijk, knap gedaan vind ik dat altijd
    bestaat er een patroontje van zoiets, en zo ja waar kan ik dat dan vinden??
    groetjes en fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen