zaterdag 2 oktober 2010

Bedankje

Afgelopen vakantie hebben onze overburen onze katjes weer voorzien van eten en drinken. Bij het ophalen van de sleutel heb ik weer een klein bedankje achtergelaten. Ik had nog vier merci-reepjes over van het maken van de merci-doosjes. Aangezien er dit 1 te weinig was voor mijn merci-doosje ben ik op zoek gegaan naar wat anders. Bij Kitty op haar blog zag ik een theelabeltje. Dit heb ik vervolgens als uitgangspunt genomen en met de nodige aanpassingen heb ik er een thee en merci-labeldoosje van gemaakt. Er zitten 4 merci-reepjes in en twee theezakjes.

Labeltje open:


Gebruikte materialen: Cardstock: Wit, Design Papier: Echo Park Life is Good, Nellie's multiframes, Crealies Creative Shapes: CL CS 11, Prima flowers, Roosje: Xenos, Perlen Pen Transparant (dauwdruppels), Vlinders: Martha Stewart pons, pareltjes, Stempel: Paper Tray Ink, Lintje: Xenos

1 opmerking: