zaterdag 2 oktober 2010

Doosje

Mijn ouders moeten binnenkort naar een zoveel jarig huwelijksfeest. Hiervoor heeft mijn moeder gevraagd of ik niet een leuk envelopje kon maken. Ik heb in plaats van een plat envelopje een klein doosje gemaakt (pillow box). Het doosje is een snijbestand wat bij mijn Silhouette zat. Mijn idee was om de namen van mijn ouders op het labeltje te laten schrijven, maar omdat het labeltje te klein was uitgevallen heb ik nog een klein bijbehorend kaartje gemaakt. Dit kaartje past, samen met wat geld, in het doosje.

Zijaanzicht:

Bijpassend kaartje:

Gebruikte materialen: Cardstock: Craft, Donker bruin, Design papier: Echo Park Life is Good, Nellie's Multiframes, Crealies Creative Shapes: CL CS 11, Bloomers, Vlinders: Joy! Crafts, Martha Stewart pons, Lintje: Xenos, Stempel: Paper Tray Ink., pareltjes, Label: Penny Duncan Creations snijbestand

1 opmerking: