maandag 18 oktober 2010

Verjaardagscadeautje

Afgelopen zondag zijn we naar de verjaardag van mijn schoonzusje geweest. Zij wist niet echt wat ze voor haar verjaardag wilde hebben, behalve allerhande dingen voor hun volgend jaar te verwachten kindje. Wij hebben verschillende kleine babydingetjes gekocht en dit moest natuurlijk een beetje opgeleukt worden.

Aan het cadeautje heb ik wat babyschoentjes gehangen. Deze schoentjes zijn met de silhouette gesneden.

En om ook iets voor mijn schoonzusje zelf te hebben, heb ik een theelabeltje aan het cadeautje gehangen:

En dit is de binnenkant van het label:

En bij thee hoort natuurlijk chocola, dus heb ik in het cadeau ook nog een merci-doosje gedaan:

En dit is de binnenkant van het merci-doosje:

Gebruikte materialen: Cardstock: Rood, Design papier: Echo Park (Doe@ding Cardkit), Vlinder: Stempel Eline's huis, witte embossingpoeder, Martha Stewart pons, Martha Stewart Randpons, Nellie's Multiframes, Snijbestand schoentjes: ?

1 opmerking:

  1. ook weer superleuk Jolanda, wat een enig idee met die schoentjes haha ziet er superzoet uit!!
    En bedankt voor je tip van het patroontje over het maken van je vorige doosje, ga ik zeker gebruiken, zodra ik weer een beetje bewegen kan ga ik weer aan de slag
    Jouw kadootje zal zeker met blijdschap worden ontvangen, superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen