zaterdag 23 oktober 2010

Verjaardagskaartje

Afgelopen vrijdag nog even naar een verjaardag geweest. Nu kwam ik er donderdagavond achter dat ik geen kaartjes meer op voorraad had. Er moest dus nog even en simpel en snel kaartje komen. Ik had het rode papier voor de verjaardagtraktaties nog op mijn bureau liggen. Kaartje was in 20 minuutjes klaar (naar een voorbeeld van een kaart die ik op internet ben tegengekomen. Heb geen naam van de maker).

Gebruikte materialen: Cardstock: Rood, Wit, Lint: Xenos, Cuttlebug Embossingfolder Polka Dots, Vlinder: Martha Stewart, Stempel Van harte: Paper & Pictures, Stempel Vlinder: Eline's huis, Bling: Kruitvat

2 opmerkingen:

  1. Is een hele fijne kaart !
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind hem supermooi, heel vaak vind ik dat hele drukke niet eens echt mooi, dit is stijlvol, vrolijk en met liefde gemaakt dat zie je!!

    BeantwoordenVerwijderen