zaterdag 12 juni 2010

Zonnig kaartje

Juni is een echte verjaardagenmaand bij ons. Gelukkig heb ik nog een paar kaartjes op voorraad, maar niet genoeg voor iedereen. Volgende week is er nog een vriendin van me jarig dus daar heb ik afgelopen week ook nog een kaartje voor gemaakt. Ik heb hier gebruik gemaakt van papier wat in mijn prijzenpakketje van Rosalien zat. De bloem in twee kleuren heb ik gemaakt n.a.v. een youtube filmpje. Het hele kleine vlindertje is uit de randpons van Martha Stewart.

Gebruikte materialen: Cardstock: Wit, Design papier: PinkPaislee, Martha Stewart randpons en vlinder, stempel: Doe@ding cardkit, witte embossingpoeder, Parelbrad:?

1 opmerking:

  1. Bedankt voor je berichtje op mijn blog!!!
    Mooie creaties maak je zeg!!
    Ik kom zeker snel weer terug!

    Doei doei Miranda

    BeantwoordenVerwijderen