woensdag 23 juni 2010

Foto-doosjes

Op het kinderdagverblijf is de schoolfotograaf langs geweest en voor vaderdag heb ik een portretfoto van Aiden laten maken. Van deze foto's wil ik wat afdrukjes aan mijn ouders en mijn schoonmoeder geven. Nu wilde ik dit niet in een standaard envelopje stoppen, dus heb ik een klein kaart-doosje gemaakt. Het patroon van dit doosje is van Madeliefjuh. Zij gebruikt dit om stempelafdrukjes in cadeau te geven. Ik heb de twee doosjes ongeveer gelijk gehouden, alleen wat ander cardstock en embellishments. Het uiltje op het takje is weer met de Silhouette gesneden.
Het eerste doosje:


Het tweede doosje:


Gebruikte materialen: Cardstock: Bruin, Groen, zwart en wit, Design Papier: Papermania Hampstead paper pack uit de Doe@ding cardkit, Bloemen en steentjes: Papermania Hampstead uit de Doe@ding cardkit, klitteband sluiting, Martha Stewart randpons

2 opmerkingen: