zondag 6 juni 2010

LO Midgetgolf

Met de Doe@ding kaartkit van mei heb ik met een beetje passen en meten ook een LO gemaakt. Ik heb hier midgetgolf foto's gebruikt van een lang weekendje weg van vorig jaar.

De bloemen zijn zelfgemaakt m.b.v. cardstock laagjes die met een brad zijn vastgemaakt (idee heb ik ergens op youtube gezien). De letters zijn weer met de Silhouette gesneden. De journaling is een digitale stempel, die ik zowel op wit, geel als groen heb geprint. Vervolgens heb ik de cirkel op de groene print weggeknipt en op de gele print alles behalve de bloemen. Dit heb ik daarna met 3d-plakkertjes op elkaar geplakt om wat diepte te creeƫren.
Gebruikte materialen: Cardstock: Kraft, geel, groen, blauw, oranje, Design papier: Doe@ding Cardkit mei, Randpons: Fiskars Upper Crest, parelbrads: ?

1 opmerking:

  1. Via scrapeetjes blog ben ik hier terecht gekomen en zie hier hele leuke dingen. Ben pas begonnen en nieuwsgierig naar allerlei leuke ideetjes. Groetjes en tot gauw, Marilyn

    BeantwoordenVerwijderen