dinsdag 14 juli 2009

Voelen

Afgelopen zaterdag ben ik cardstock gaan kopen bij Monique (Scraps). Ze had net een lading nieuwe spullen uit Amerika in de winkel dus daar heb ik natuurlijk ook nog even naar gekeken. Ze had heel mooi papier met mooie kleuren wat ik niet kon laten liggen. Toen ik het papier zag had ik gelijk het idee voor deze kaart in mijn hoofd. Zondag dus maar gelijk in elkaar gefreubeld. Het aparte aan dit papier is dat de bruine lijnen aanvoelen als vilt (ligt ook op het papier). Dit is helaas op de foto totaal niet te zien en alleen voorbehouden aan degene die de kaart in zijn handen krijgt.


De scallop cirkels zijn met de nestabilities gemaakt. Op de witte cirkel is een Penny Black stempel gezet en ingekleurd met mijn Derwent potloden. De swirl is met de Silhouette gesneden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten