woensdag 1 juli 2009

26 juni

26 juni is een dag waarop veel mensen jarig zijn, namelijk mijn Hans, ons overbuurmeisje, het zoontje van mijn vriendin, een internetvriendin van Hans en vast nog veel meer mensen. Aangezien wij van 18 tot 25 juni met vakantie waren moesten deze kaartjes dus ook nog even voor de vakantie gemaakt worden.
Het zoontje van mijn vriendin werd alweer 3 jaar. Daar heb ik het volgende kaartje voor gemaakt:


Dit kaartje is m.b.v. een silhouette design gesneden en daarna heb ik met verschillende kleurtjes de voorkant van de taart gemaakt. Nog even een 3 gesneden en door de cuttlebug gehaald. En mijn nieuwe happy birthday stempel gebruikt.

Voor ons overbuurmeisje heb ik me lekker kunnen uitleven met roze en bloemetjes. Dit is de kaart geworden:


Hier heb ik gebruik gemaakt van een van de stempelafdrukjes die ik een tijdje geleden via een blogcandy heb gekregen. Het stempeltje is ingekleurd met Derwent potloden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten