woensdag 22 juli 2009

1e kerstkaartjes van dit jaar

Vorig jaar had ik een beetje laat bedacht dat ik al mijn kerstkaartjes zelf wilde maken. Dit jaar dus maar alvast begonnen. Ik heb inspiratie opgedaan op de Heartprints site. Hier staan echt duizenden kaartjes die veelal met de cuttlebug en met stempels zijn gemaakt. Hier mijn drie 'witte kerst'-kaartjes.

Bij deze kaart heb ik de Cuttlebug Snowflakes embossingfolder en de Ice Crystal snijmal gebruikt. De ijskristal is met stickles bewerkt en hierna is er een brad doorheen gedaan. De tekst is geprint.


Bij deze kaart heb ik de Cuttlebug D'vine Swirls en Swiss Dots embossingfolder en de Ice Crystal snijmal gebruikt. Verder nog wat glimmertjes geplakt en de tekst gestempeld.


Bij deze kaart heb ik de Cuttlebug Swiss Dots embossingfolder en de Ice Crystal snijmal gebruikt. Verder zijn de lijnen met de Score-Pal gemaakt. De tekst is weer gestempeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten