woensdag 14 april 2010

LO 2 kaarsjes

Gisteren weer een LO'tje afgerond. Is een foto van Aiden haar 2de verjaardag. Op de hidden journaling heb ik geschreven wat voor cadeautjes ze heeft gekregen. Het prachtige papier (althans dat vind ik) is van S.E.I.. De accoladevorm is weer met de Silhouette gesneden en verder heb ik mijn nieuwe randpons UpperCrest en de parelswirl, die gisteren bij de post zat gelijk gebruikt.

Gebruikte materialen: Design papier: S.E.I. Julliette, Swirl: Zva Creative, Bloemenstans: CL CF 05, thickers, bloemen, parels: Joy! Crafts

2 opmerkingen:

  1. hij is echt mooi!!!!
    wat een schatje,mooie Lo ook en heel mooi papier!!

    moet ik toch ook eens gaan proberen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wta een schitterende lo

    Dank je voor je reactie op mijn blog en nu doe je mee voor de bloghop prijs.
    Kom woensdagavond na 20.00 even kijken of je hem misschien hebt gewonnen

    liefs miriam

    BeantwoordenVerwijderen