woensdag 24 februari 2010

Jongenskaartje

Afgelopen maandagavond nog een verjaardagskaartje gemaakt. Ik moet de komende tijd een aantal verjaardagkaartjes voor jongetjes maken en hier zie ik altijd wel een beetje tegenop. Geef mij maar lekker roze, bloemetjes en glitters. Dat is echt meer mijn ding. De laatste keer dat ik papier ben gaan kopen toch naar wat meer jongenslijnen gekeken en met het papier van Scenic Route Salem (Webb en Boardman Street) teruggekomen. Met deze twee scrapvellen heb ik het volgende kaartje gemaakt. De kaart is gelift van Nicole. Ik heb hier gebruik gemaakt van een freebie digitale stempel van Dustin Pike.

Gebruikte materialen: Cardstock: kraft, zwart, Design papier: Scenic Route, Nestabilities Scallop en Standard circle, Letters: geprint, Digitale stempel: Dustin Pike.

1 opmerking:

  1. hoi jolanda wat een prachtig kaartje heb je gemaakt!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen