zaterdag 13 februari 2010

Geboortekaartje en mijn 1ste digitale stempel

Tijdens het maken van het vorige geboortekaartje had ik ook nog een ander idee in mijn hoofd, namelijk een kaartje in de vorm van een babyflesje. Ik heb dus nog een tweede kaartje gemaakt, zodat mijn moeder kan kiezen welke ze gaat gebruiken. Ook ik heb een poging gedaan om een digitale tekststempel te maken. Na wat gegoogle en gepruts in PhotoShop is het me gelukt om een gestippelde cirkel te kunnen teken (zit niet standaard in PhotoShop, dus moet je hier eerst een brush voor maken). Hieromheen heb ik vervolgens de tekst gezet en daarna heb ik dit m.b.v. de nestabilities uitgesneden. Het stikwerk is met de hand gedaan.

Gebruikte materialen: Cardstock wit, Design papier: ? (komen uit de restjes bak), Martha Stewart vlinderpons

1 opmerking:

  1. whow Jolanda wat een supermooi kaartje echt heel erg lief.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen