vrijdag 22 mei 2009

Kaartje

Afgelopen 3 weken ben ik bezig geweest met het maken van een klein fotoalbumpje met een selectie van de door ons gemaakte foto's tijdens de bruiloft. Dit gaan we het kersverse bruidspaar dat morgen terugkomt van hun huwelijksreis cadeau doen. In het fotoalbum heb ik gebruik gemaakt van hetzelfde papier als voor de kaart en het cadeaudoosje. Van de restjes die nog over waren heb ik een kaartje voor bij het cadeautje gemaakt.


Kaartje van de restjes van het papier van S.E.I. (Mimosa).


Het is een rond kaartje geworden gemaakt met behulp van mijn Coluzzle mal. Verder heb ik nog gebruik gemaakt van een Martha Stewart pons voor het randje, vlinder ponsje, plakpareltjes voor de lijfjes van de vlinders, wat lint en wat Prima bloemetjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten