woensdag 6 mei 2009

Bruiloft

Afgelopen vrijdag was het zover! Mijn zwager en schoonzusje hebben 1 mei officeel JA gezegd. Het was een prachtige dag. Heel erg mooi weer, schitterend bruidspaar, leuke boottocht, dus wat willen we nog meer. Het bruidspaar wil graag een nieuw bed kopen en heeft aan alle gasten dus een envelop gevraagd.

Dit was dus weer een leuke aanleiding om eens iets anders dan een envelop te geven. Ik heb een cadeaudoosje gemaakt van doorschijnend materiaal en daar heb ik opgerolde vijf euro briefjes ingedaan. En om in dezelfde stijl te blijven heb ik er een bijpassende clearcard (mijn eerste!) bijgemaakt.


Voorkant van het doosje.



Zijkant van het doosje.


Achterkant van het doosje.




Bijpassende clear card.



Binnenkant van de clearcard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten