vrijdag 27 augustus 2010

Merci tasjes

Na het maken van het merci-doosje heb ik me in kunnen houden door niet alle merci-reepjes zelf op te eten. De overgebleven reepjes heb ik gebruikt om voor mijn oma een tasje te maken. Het patroon van het tasje is afkomstig van Ilonka. Ik heb het tasje lekker simpel gehouden (de papiertjes zijn al druk genoeg). Het patroon van Ilonka heb ik eerst omgezet naar .svg in Inkscape, waarna ik het heb kunnen importeren in RoboMaster. Vervolgens heb ik het met mijn Silhouette uitgesneden. Het label is een snijpatroontje van Penny Duncan Creations (PDC Vintage Tag 8-7-2010). Volgens mij is het origineel van Magnolia. Zowel het tasje als het label zijn versierd met vlinders.

Close-up label:

Gebruikte materialen: Cardstock: Kraft, Design papier: Doe@ding Cardkit (Pebbles Inc.), Vlinders: Joy Craft!, Stempel: Paper & Pictures, bling bling: Kruitvat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten