zondag 19 december 2010

Kerstkaart nr. 4 [2010]

Ja, ja na de traktaties heb ik niet zoveel meer gedaan op scrapgebied. Had er even geen inspiratie voor. Maar ik had me wel voorgenomen om dit jaar weer mijn eigen kerstkaarten te maken. Nu stuur ik er niet zo veel, maar ja ik had er anderhalve week geleden nog maar een stuk of 6 af (waarvan ik er drie nog niet had laten zien) en ik had me bedacht dat ik toch wel een stuk of 15 eigengemaakte kaarten nodig had. Er lag dus nog een uitdaging voor me en naarmate dit weekend naderde werden de kaartjes ook steeds simpeler :-). Het is wel gelukt vandaag heb ik ze allemaal op de bus gegooid, nadat ik door de sneeuw geploegd was met de slee. Aangezien ik graag per kaartje een aparte post maak, kunnen jullie de komende dagen dus nog een twaalf tal post van me voorbij zien komen.

Gebruikte materialen: Cardstock: Kraft, Wit, Paars, Design Papier: BoBunny, Stempel: Kruitvat, Nestabilities Circle, Nellie's multie frames, Marianne Design Poisenetta, Brad: BoBunny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten