zondag 7 maart 2010

Giftcardholder 40 jarig huwelijk

Mijn ouders moeten volgend weekend naar een 40 jarig huwelijksfeestje. Het feestpaar heeft als cadeautip een envelopje op de uitnodiging geplaatst. Nu had mijn moeder mijn vorige giftcardholder gezien en wilde ook wel zo iets i.p.v. een gewoon envelopje. Ik heb mijn Silhouette weer het meeste werk laten doen, door een giftcardholder uit te laten snijden (Snijpatroon is weer van afkomstig van ScrappedLives).
Giftcardholder dicht:

Ook hier heb ik weer een eigen digitale stempel gebruikt (ticket) met als klein detail dat ik in de cijfers de trouwdatum heb verwerkt. Valt waarschijnlijk niemand op, maar ik vond het wel een leuk extra'tje geven. De bloem is deze keer gemaakt van vilt.
Giftcardholder open:

Kaartje in Giftcardholder:
Ook nog een klein simpel kaartje toegevoegd waar mijn ouders hun naam op kunnen zetten.

Gebruikte materialen: Cardstock: Wit, Donker rood, Design Papier: Basic Grey Sugar Rush, CreaLies Creative Flower CLCF06, Vilt, Brad: Xenos, Giftcardholder snijpatroon: ScrappedLives

Geen opmerkingen:

Een reactie posten