dinsdag 19 januari 2010

Doosje voor gastendoekjes

Voor een verjaardag volgende week moest ik nog een kaartje of iets dergelijks maken. Nu ga ik niet naar de verjaardag maar ik zie de jarige zondag op mijn eigen feestje. Ik heb er dus voor gekozen om geen kaart maar een cadeaudoosje te maken. In het doosje heb ik vervolgens twee gastendoekjes gestopt.

Zijaanzicht doosje.
Het doosje is opgebouwd uit twee delen. De onderkant heb ik van cardstock gemaakt en de bovenkant van een scrapvel. Uit de bovenkant is een cirkel met de nestabilities gemaakt en hierachter is een frosted sheet geplakt. Het idee van het doosje is afkomstig van Kitty Franken. Op haar weblog kun je de werkbeschrijving terugvinden.

Voorkant van het doosje

Gebruikte materialen: Cardstock: bruin, oker, Design Papier: onbekend?, Bloemen, brads, stempel: Penny Black, McGill takjespons, Nestabilities Circle en Scalloped Circle, Shortcuts Frosted Sheet.

1 opmerking:

  1. Hoi jolada wat prachtig zeg! en wat een apart papier . Erg mooi!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen