maandag 5 oktober 2009

LO My 1st Haircut

De laatste LO die ik afgelopen zaterdag heb gemaakt, was nog niet helemaal af. Er waren geen letters in de winkel verkrijgbaar die bij de LO paste en mijn Silhouette had ik natuurlijk niet bij. Vandaag dus maar een titel gemaakt en mijn LO is nu echt af. Ook voor deze foto's had ik vooraf een sketch gezocht, maar ik had me niet gerealiseerd dat er zoveel verschillende stukjes papier nodig waren. Aangezien de meeste niet dubbelzijdig waren heb ik maar liefst 6 scrapvellen nodig gehad.
De LO is gebaseerd op onderstaande sketch.

En dit is het resultaat geworden.


Verder heb ik als mini-workshop gekozen voor het scrappen van een theedoosje. Ik heb hier zaterdag wel een begin mee gemaakt, maar dit projectje is verre van af. Zodra ik tijd heb ga ik het afronden en dan zien jullie wel weer een berichtje verschijnen.

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten