woensdag 26 augustus 2009

Gift card

Afgelopen week heb ik nog een gift card gemaakt. Ik heb ergens op een blog een voorbeeld gezien, maar ik weet niet meer waar. Het is een kaart met binnenin een 'zakje' waar geld of een gift card in gedaan kan worden. Met een papierenband wordt de kaart dicht gehouden. De kaart is erg simpel te maken en kost niet al te veel tijd, maar ik vind dit vele malen leuker dan 'gewoon' een witte envelop met geld. Heb nog niemand op het oog, dus deze gaat tijdelijk in de voorraad


Gift card gesloten


Gift card binnen- en buitenkant met sluiting.
De kaart is gemaakt met het hele mooie papier van My Minds Eye (Andrea Victoria).

1 opmerking:

  1. Wat een geweldige creaties heb je gemaakt ik kijk mijn ogen uit . SUPERMOOI!!


    Groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen